Sunday, August 2, 2009

CERITA LUCU MURID2 KAT SEKOLAH

aku ada 2 cerita nak kongsi dengan korang. cerita ni berlaku pada murid2 tahun 3 sekolah aku mengajar.

cerita 1:
2 orang murid bergaduh.... pasal apa aku pun tak tahu. dalam duk tgh bergaduh tu, salah sorang murid tu bagitau kat sorang lagi:"kalu mu nipu, mu kena selsema babi"(kalau kau bohong, nanti kau kena penyakit selsema babi).

rupa2nya selsema babi ni dah jadi bahan ugutan budak2.... dahsyat2... bahaya betul penyakit ni...

cerita 2:
hari ni ada kem bestari solat tahun 2. ada sorang budak tu masa tahiyat akhir dia angkat jari telunjuk kedua2 belah kiri dan kanan. nak tergelak jugak aku nengok.... puas jgk la nak betulkan jari budak ni. sekali tengok macam dia nak tembak aku macam dalam cerita koboi tu... pom..pom..pom

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...