Thursday, September 27, 2012

hari ini kenapa aku jadi xdok 'modal' bagi tazkirah kepada murid2 tahun 6. masa yg diberikan kepadaku selama 45 minit. tapi aku hanya mampu memberikan tazkirah selama 30 minit. selebihnya aku termenung mencari idea untuk disampaikan. namun tidak kesampaian juga idea itu. hinggakan aku terpaksa bermain teka-teki dengan murid2 untuk menghabiskan masa yang ada. 

adakah kerana aku kurang membuat persediaan untuk memberikan tazkirah? atau aku tidak selesa dengan cara penyampaian tazkirah sambil berdiri dan bergerak kesana ke mari? ataupun aku terganggu dengan telatah murid2 yang dah sejam berada di dalam dewan mendengar ceramah dari doktor? atau kerana aku terlalu letih sebab baru lepas tampal doa masuk dan keluar tandas di 13 buah tandas di sekolah? 

entahlah... aku pun tak tahu mana satu sebabnya. WALLAHUA'LAM.. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...