Wednesday, August 6, 2014

BOIKOT

sekarang musim orang nak boikot. boikot syarikat2 yang ada menyumbang saham dan wang kepada zionis yahudi yang berterusan melakukan kekejaman dan pembunuhan ke atas umat Islam di Palestin. 

antara syarikat yang menjadi sasaran boikot adalah McD, Coca-cola, Starbucks, Colgate dll. boikot bukan kerana kita menyatakan bahawa makanan dan minuman dan juga perkhidmatan yang disediakan syarikat2 tersebut adalah haram. tapi oleh kerana mereka menyumbang kepada keganasan yang dilakukan zionis yahudi laknatullah. 

sepatutnya kita boikot terus syarikat2 ini selama mereka bersekongkol dengan zionis dalam menyediakan senjata dan bom yang akhirnya digunakan untuk membunuh saudara2 kita di Palestin. ada orang berkata kalau kita boikot syarikat2 ini, maka kesianlah kepada pekerja2 mereka yang muslim mencari rezeki dengan bekerja di syarikat2 tersebut. kita jawab carilah pekerjaan di tempat lain, syarikat2 lain yang tidak terbabit dalam membekalkan persediaan menyembelih umat Islam di sana. lagipun target boikot adalah suapaya mereka menghentikan serangan ke atas umat Islam. 

berapa ramai nyawa umat Islam di Palestin yang menjadi korban mangsa kebinatangan zionis yahudi laknatullah. kaum lelaki dibunuh, ditembak, dibom, dipenggal. kaum wanita dirogol, dicabul, dibunuh. malahan golongan tua dan kanak-kanak juga tidak terkecuali menjadi mangsa keganasan dan kekejaman zionis. 

justeru itu, marilah saudara2ku kita boikot setakat mana yg boleh syarikat2 yang menyalurkan sumbangan kepada zionis yahudi samada secara langsung atau tidak secara langsung kepada zionis yahudi laknatullah. ALLAHU AKBAR! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...