Monday, October 5, 2009

STESYEN BAS JALAN HAMZAH DAH TUTUP... PINDAH TEMPAT LAIN

Hari ni, jam 2.15 ptg aku ke stesyen bas Jalan Hamzah nak beli tiket ke Kajang malam jumaat ni. Sampai je kat stesyen bas tu, aku tengok semua kaunter tiket tutup. heran jugak... diorang ni tak buat bussiness ke hari ni???. aku terus pergi ke kedai kat tepi stesen bas, tanya pakcik tu.. pakcik tu bagitahu stesen bas dah pindah ke kawasan baru berdekatan dengan pasaraya Tesco.

aku terus pegi kat sana... pusing2 jugaklah nak cari kat mana stesen bas ni. akhirnya sampai jugak... kawasan baru ni dihujung jalan... atas lagi dari Tesco tapi kat kawasan luas tu jugak. ingat nak beli tiket bas ekspress Transnasional, tapi kaunter dia tak siap lagi. kena beli kat stesen bas bandar Kota Bharu atau kat Jalan Langgar. aku malas nak pegi sana pulak... boring jalan 'jem'. So, aku beli je tiket bas SANI. Bas SANI pun ok gak...

mungkin diorang pindahkan stesen bas ni kesini untuk elakkan traffic jam kat bandar Kota Bharu ni macam yang aku rasa masa hantar adik naik bas seminggu lepas raya hari tu... apa-apapun banyak perubahan berlaku kat Bandar Kota Bharu semenjak 2 menjak ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...